Out of Eden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 •?((¯°·._.• Ќµя๏ɲ€Ќ๏ •._.·°¯))؟•

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lukas
Administrator
Lukas


Aantal berichten : 39

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Woonplaats: South District
Lover: мү вιттεя αη∂ нσт sριcε, ι'ℓℓ gιvε ιт тσ үσυ яιgнт ησω.

•?((¯°·._.• Ќµя๏ɲ€Ќ๏ •._.·°¯))؟• Empty
BerichtOnderwerp: •?((¯°·._.• Ќµя๏ɲ€Ќ๏ •._.·°¯))؟•   •?((¯°·._.• Ќµя๏ɲ€Ќ๏ •._.·°¯))؟• I_icon_minitimewo aug 08, 2012 3:29 am

•?((¯°·._.• Ќµя๏ɲ€Ќ๏ •._.·°¯))؟• Blackc11

Hi there fellow waffle's~<3
Ik heb zo'n gevoel dat dit lang gaat worden, so prepare >3


GENERAL
____________________________

Naam: Marianne (bitter) [ Btw, ik haat mijn naam. ]
Alias: Black Cat
Geslacht: nee female
Geboortedatum: 25 December 1999 [ CHRISTMAS OvO ]
Woonplaats: On the planet, in Nederland, ergens in Zuid-Holland.


APPEARANCE
_____________________________

Haarkleur: Blond [ Fuck it and love it. Now I can't color my hair black D: Maar het is wel sexy met rode contact-lenzen. ]
Haar: It's weird. En het golft heel erg, zo erg dat mensen soms denken dat ik me haar krul [aá] ..En het gaat alle kanten op.
Oogkleur: Blauw [ Maar ik zou wel graag gele of rode contact-lenzen willen =w= ]
Ogen: Ik heb een bril..die ik alleen op school draag. Haat aan de bril.
Lengte: Ongeveer 1.63 m
Gewicht: It's a secret~<3
Lichaamsvorm: Volgens m'n pa heb ik een zandloper figuur =w=
Gezichtsvorm: Rond TT^TT niet té extreem though.
Cup: B [ Why am I even telling this? O3o ]



SCHOOL
_____________________________

Basisschool: Immanuelschool [ Ik ben niet schristelijk, though. ]
Middelbaaronderwijs: Scala College
Leerjaar: Brugklas
Opleiding: Tweetalig VWO
Soort school: Huugeee. Enorm gebouw voor gym, groter dan de school zelf OvO [ Openbare school ]
Afstand fietsen: Ongeveer tussen de 7 en 8 kilometer. [ TT^TT ]
Klasgenoten die er ook heen gaan: Twee andere jongens, allebij Sportklas.
Verwachtte vrienden: Eén persoontje denk, van andere klas D: Guess I'll be a loner =w=
Klasgenoten: 23 [ Heb het niet zo op kleine klassen..eigenlijk :\ ]
Oud-klasgenoten: Love you guys..meestal. 19 van de 33 gaan naar dezelfde school.



FAMILY
_____________________________

Gezin: Vader(55?), Stiefmoeder(Carla ?), Johan(22), Simon(29), Daniëlle(28 verhuisd) [ En ik ]
Mam: M'n moeder is overleden toen ik 10 was aan Kanker. Ik heb er één keer over gehuild. Niet tijdens de begravenis, niet toen ik haar lichaam zag. Maar toen ik de verhalen van de klas voor mij las.
Vader: Hij kán aardig zijn, maar is soms gewoon like boos over kleine onnozele dingen, nare ervaringen. Hij kan ook heel goed verhalen vertellen.
Carla: Ze is aardig, héél soms heb ik dat ik haar even niet mag. Ze bemoeit zich tenminste niet met me.
Johan: Le computer verslaafde broer, zwakke punt is z'n zij en hij kan er niet tegen als ik hem daar prik. Hij heeft zulke naar schijnbewegingen en dan heb ik au OvO En we hebben een weddenschap waarmee ik 1000 eurie's kan verdienen. Mensen zeggen vaak dat ik op em lijk =w=
Simon: Hij is zo schattig samen met z'n vriendinnetje =w= en zijn kamer is tenminste netjes nu - niet dat ik daar wat over mag zeggen. Z'n vriendinnetje heeft wat dingen die we gemeen hebben opgevangen: Pruillipje als we iets vragen en dat we allebij wel is dingen doen om een spelletje door te laten gaan inplaats van te winnen.
Daniëlle: Ze heeft me Engels geleerd en leesde me dat vroeger heel vaak voor, soms is ze wel erg irritant en loopt ze te zeuren over dit en dat. Lig ik te slapen vraagt ze of ik een stukje mee ga fietsen. NO WAY.



ANIMALS
_____________________________

Wat voor soort huisdieren gehad?: Katten, Konijnen en Kippen.Rest in Peace: Katten: Bolletje(verdwenen, was al oud), Nelis(ook al oud, inwendige bloeding en mijn favoriete kat. Hij had het een avond overleefd en ik ging 's ochtens vroeg naar hem toe en bleef bij hem tot het einde. Het was naar om zijn ademhaling steeds zachter te horen gaan en het uiteindelijk te horen stoppen. Op mijn verjaardag was hij een keer op mijn bed gesprongen, me een kopje gegeven gemiauwd en weer weggegaan. Het was waarschijnlijk gewoon toeval maar voor mij betekende het veel.) Viooltje(oud, schuw, ik had haar een naam gegeven: Viooltje.) << Dat waren katten die ik al heel mijn leven kende we hebben nog een kat die bij hen hoort maar die leeft nog. Dit jaar is Sparky overleden, onze kater hij was aangereden. Hij was nog warm toen ik hem zag. Konijnen: Pikachu en Doortje. O, en een hele lieve geweldige kitten van vorig jaar die we weggegeven hadden is ook aangereden. RIP Blacky(die daarna Molly heette O3o IT WAS A BOY.)
Vaarwel: Ik heb ook afscheid moeten nemen van Snuffie en Knabbel, gelukkig hebben ze een veel fijner leven en een groot grasveld om rond te hupsen nu en een sloot waar ze uit kunnen klimmen o3o.
Huidige katten: Lola, tegelijk met Sparky gekregen ze is twee jaar en trotste moeder van twee nesten. Hiroto, we noemen hem ook wel Hiro of Hero, hij is een zoontje van Lola van dit jaar, een rode mollige kater. Nikki, soms noemen we haar Nick xD Ze is een dochtertje van Lola, zelfde nest als Hiro, ze is geel en lijkt meer op haar moeder. We hebben ook Moppie nog, een hele oude maar lieve kat die altijd buiten is en in de winter wel naar binnen komt.
Leasepony: Hot Chocolate, merrie en ik schat haar tussen de 1.56 en 1.60 m ze is een koffievos en een echt schatje. Vind ik tenminste xD Ze staat bekend als tegen muren trappende pony, bijtende pony en iedereen vind het vreemd als ik met haar in de stal sta te knuffelen. Ze rende door de stal en bakdeur, al doet ze het bij andere nog steeds [aá] Sóms draaft ze nog uit de staldeur maar als ze het doet gaat het heel erg zacht c: Ze springt ook als een debiel: Racete op de hindernis af terwijl ze idoot hoog haar benen optrekt, volgens instructrice moet je altijd 50 cm bij de hoogte van de sprong rekenen als je met haar springt want ze springt er ook ontiegelijk hoog overheen en gooit haar achterhand de lucht in. Mijn record is 1.05 m zonder de 50 cm er bijgerekend xD Ze heeft één keer normaal gesprongen zonder er dom op af te crossen. Volgende dressuurwedstrijd starten we in de F6. Ik huur haar al anderhalf jaar en moet toegeven: ik was in het begin bang voor haar. Maar ze blijft een schat. IK HOUD ZOVEEL VAN HAAR~<3


ANIME
_____________________________

Anime freak?: JUAAH!
Welke anime's hebben indruk op me gemaakt: Code Geass heel erg, het is de eerste anime waar ik als een klein kind zat te janken. Het einde was zo mooi en pijnlijk tegelijk. Clannad was ook heel erg mooi en heeft me ook laten huilen, stil though.
Code Geass: Moet hier toch wat over kwijt. Eerste anime waarvan ik geen Seizoen 3 wil zien en die ik niet opnieuw wil kijken ondanks de geweldigheid. Waarom? Het is goed zo. Lelouch is ook de enigste anti-hero die ik niet haatte. Goed uitleggen kan ik het helaas niet, sorry.
Aanraders: CG is iniedergeval een must watch, Clannad is ook leuk als je van tragische stories houdt. Toradora! Een grappige anime, romantisch en ook wat drama maar niet te erg. One Piece is ook een goede anime.Gekeken: Check dit.
Wachting: Swordt Art Online, Naruto Shippuden, Fairy Tail, Oda Yobuna to Yabou en nog wel een paar.Manga: Als ik me verveel lees ik wel eens Manga, niet heel erg veel.
Overig: Je mag altijd leuke anime's aanraden! Ik zoek dringend naar leuke serie's.



FANDOMS
_____________________________

Intro: Ik vind snel iets leuk, dus is het moeilijk om het bij te houden xD Dus hier gewoon vooral wat random dingen en er een beschrijving over.
Yaoi: Nahjah, eigenlijk Shounen-ai. It's so sexy c: In RL is het ook sexy als twee leuke jongens elkaar zoenen die niet te vrouwelijk zijn. ViViD een Japanse band is like geweldig Cocoa Otoko ook c: Klik. Klik. Klik. It's very funny 8D Dus kijk >3
Vocaloid: Kagamine Len~<3 So Sexy. Zeker in Spice c: Heb het niet op Shota Len, though.
NND: SAKURAI! TENCHOU! NEKO! Ze zijn allemaal zo geweldig. Allemaal Trap singers. Sakurai, meisje zingt als een jongen, 96Neko ook. En Vip-Tenchou is een man en zingt als een meisje~. Vip-Tenchou en Che: Sakurai. 96Neko en Vip-Tenchou.
Black hair: Zwart harige jongens in Real zijn vrijwel altijd sexy, hoera voor de jongens die hun haar verven en het niet te gek maken~<3 Blond kan ook sexy zijn. MAAR ZWART IS BETER~<3 Of le blond guys moeten rode contact-lenzen dragen.
Characters: I LOVE THEM. Some of them. Lelouch, Luffy en Lawliet(L)~<3 Ze zijn zo geweldig. Ah, stiekem hoort Takumi er ook nog bij.
Shippings: En dan de BL ships hé [aá] Naruto×Sasuke, Lelouch×Suzaku(niettegrotefanmaargoed), Zoro×Sanji. Izaya×Shizuo accepteer ik niet. Al kan het wel heel sexy zijn..m-maar..ik geef me over.



RPG
_____________________________

Begonnen: 17 Januari 2010 [ I'm a proud roleplayer~<3 ]
Eerste RPG waar ik op zat: Dream Horses
Eerste karakter: Charming, de player die veel merrie's wist te verleiden - had 2 partners en iemand waar die té lief voor was. Maar ik liet hem dood gaan in de oorlog. MOHAHAHA. Hij verdiende het, al heb ik hem wel soms gemist xD
Belangrijkste RPG: Tatakai Sekai [ Nuf' said. ]
RPG's waar ik op gezeten heb: Dream Horses, Stray, Wolf Story, Starshine AcademyIdol: Je zou Nikki mijn idol kunnen noem xD Ik houd van haar RPG en manipulatie-stijl en van haar karakters.



FACTS
_____________________________

× Soms weet ik niet wat ik moet zeggen and I hate it.
× In real kent m'n klas me als een stil persoon. Maar ik zeg wel wat ik vind, als we moeten praten over een onderwerp in groepjes en ik niets zeg is het gewoon omdat andere het al gezegd hebben :\
× Eigenlijk ben ik best wel een perv. Niet heel erg though.
× Tijdens het middag-eten aan tafel beweging soms van voren naar achteren met m'n bovenlichaam. - slaapt nog half.
× Ik haat het als mensen geheimen voor me hebben [á]
× Ik had verkering met le uberplayer en perv uit de klas in Groep 3. Eerder gewoon goede vrienden xd
× Ik houd van zwarte harige boys~<3
× Als laatste: Dit is voorsteltopic is way to long.


THANKS FOR READING~ en heel erg veel respect als je alles gelezen hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://outofeden.actieforum.com
 
•?((¯°·._.• Ќµя๏ɲ€Ќ๏ •._.·°¯))؟•
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Out of Eden :: Generaal :: Voorstellen :: Real life-
Ga naar: